Tervetuloa Fitiksen nettisivuille!


Fitiksen nettisivuilta löydät edulliset personal training palvelut tarpeidesi mukaan, blogin sekä joka viikko julkaistavan viikon faktan, joka liittyy jollain tapaa treenaamiseen, hyvinvointiin tai ravintoon. Fitiksen facebook –sivuilla sekä instagramissa jaan myös terveyteen liittyviä julkaisuja ja motivaatiovideoita, kuvia ja muuta kivaa, pysythän siis kuulolla myös somessa!

Valmennuksessani sinä olet kaiken keskiössä. Lupaan, että sinut kohdataan aidosti ihmisenä, tarpeinesi ja toiveinesi, ei maksavana asiakkaana. Lupaan myös, että kaikki palveluni sinulle perustuvat yksilöllisesti juuri sinun tarpeisiin, taustaan, toiveisiin sekä tavoitteisiin. Sinun auttamisesi kohti tavoitteitasi, sinun viihtyvyytesi sekä myönteiset kokemukset ovat minulle tärkeitä. Käytän kaiken osaamiseni ja ammattitaitoni sinun hyväksesi parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi.

Minulle henkilökohtaisesti Personal Training merkitsee paljon muutakin, kuin punttien nostelua. Se on kokonaisvaltaista hyvinvoinnin edistämistä ja elämän hallintaa, jokaisen omien yksilöllisten tavoitteiden viitoittaessa tietä.



Otathan rohkeasti yhteyttä, mikäli kiinnostuit palveluistani tai jos haluat tarjouksen erikoistapaukseen räätälöidystä paketista. Voit myös halutessasi varata ilmaisen alkutapaamisen.




"Jos olet tehnyt päätöksen, tiedät mitä haluat ja sinulla on palava halu saada se ja sen lisäksi olet valmis tekemään kovasti töitä, voit saavuttaa unelmasi. Jos aiot tehdä elämässäsi jotain, tee se pian. Oikea aika aloittaa on nyt. Ei huomenna."





Blogissa asiaa ei-liikkujien 'salikammosta'


Käy lukemassa blogitekstini, jos salille raahautuminen mietityttää johtuen esimerkiksi muodikkaiden treenivaatteiden puuttumisesta tai salileitteiden tuntememattomuudesta!



Varaa itsellesi ilmainen alkutapaaminen!


Varaa itsellesi maksuton alkutapaaminen lähettämällä sähköpostia tai soittamalla. Alkutapaamisessa juttelemme tavotteistasi ja mietimme yhdessä, mikä olisi sinulle paras ratkaisu tai palvelu.




Käy tutustumassa tarkemmin palveluihini 'Palvelut' otsikon alta sekä henkilökuvaan yläotsikon 'Yritys' alta, niin tiedät, millainen PT olisi sinua tulossa tsemppaamaan kohti muutosta!



Syystarjous!




Talven tarjouksena saat alkutapaamisen PT:n kanssa, treeniohjelmat tulevalle 8 viikolle sekä treeniohjelmien läpikäynnin salilla 109 euron hintaan!


Kuukauden muistutus



Jonakin päivänä kuolemme. Elämä on lyhyt. Saamme olla maan päällä tietyn ajan ja sitten kuolemme. Kuolinvuoteella mietit, oletko ylpeä elämästäsi, käytitkö sen niin hyvin kuin pystyit. Kuolema on todennäköisesti elämän paras keksintö. Kuolema on elämän muutosagentti. Se raivaa kaiken vanhan pois ja tekee tilaa uudelle. Juuri nyt, saatat olla tätä uutta, mutta jonakin päivänä, yllättävän pian, sinäkin olet vanha. Jos aiot tehdä elämässäsi jotain, tee se pian.

Elämä on lahja, joka sinulle on annettu, ja saat vain tämän yhden tilaisuuden. Yksi mahdollisuus - älä heitä sitä hukkaan pelkäämällä epäonnistumista tai elämällä muiden elämää. älä tyydy elämään niin kuin sinulta odotetaan ja toivotaan, älä anna kenenkään vaientaa sisäistä ääntäsi. Tavoittele unelmiasi. Ole rohkea. Luota vaistoosi. Ja mikä kaikkein tärkeintä: seuraa rohkeasti omaa sydäntäsi.

Muista, että mitä ikinä elämässä tapahtuukin, et voi vaikuttaa olosuhteisiin, mutta voit aina vaikuttaa siihen, kuinka olosuhteet vaikuttavat sinuun.

Kahvi on terveysjuoma!


Säännöllisesti juotuna kahvi edistää terveyttä terveyttä monin tavoin. Terveysvaikutukset ovat kahvin monipuolisesta, yli 2000 erilaisesta yhdisteestä koostuvan fytokemikaalivalikoiman ansiota. Kahvin fytokemikaalit voivat mm. vähentää näläntunnetta, tehostaa sokeriaineenvaihduntaa, suurentaa lepoenergiakulutusta sekä vähentää oksidatiivista stressiä, vähentää näläntunnetta, tehostaa sokeriaineenvaihduntaa ja suurentaa lepoenergiankulutusta.

Kahvikupillisen (1,5dl) kofeiinisisältö vaihtelee kahvin laadusta riippuen 100mg molemmin puolin. Kahvin (ja myös teen) terveysvaikutukset ovat suurimmaksi osaksi muiden yhdisteiden kuin kofeiinin ansiota. Lähes kaikki terveysvaikutukset on mahdollista saada myös kofeiinittomasta kahvista (ja teestä). Tutkimuksia kofeiinittomien laatujen terveysvaikutuksista on kuitenkin vain vähän, joten tavallisen kahvin ja kofeiinittoman kahvin vertailu on vielä hankalaa.

Terveyshyötyjä, jotka väestötasolla liittyvät säännölliseen kahvin juomiseen ovat mm.:

  • Pienentää syöpään sairastumisen riskiä

  • Pienentää tyypin 2 diabetekseen sairastumisen riskiä. (Riski on pienin kun kahvia juodaan 6 kuppia päivässä)

  • Vähentää kuolleisuutta. (Vaikutus havaittavissa jo 1-2 kupillisella per päivä, mutta vaikutus on selkein silloin, kun kahvin kulutus on > 2-4 kupillista per päivä.

  • Pienentää riskiä sairastua sydän- ja verisuonitauteihin. (Riski on pienin kun juodaan 3-5 kupillista/vrk)

  • Pienentää riskiä sairastua Parkinsonin tautiin. (Riski pienin kun juodaan 3 kupillista päivässä)

  • Pienentää mahdollisesti dementiaan ja Alzheimerin tautiin sairastumisen riskiä

  • Parantaa tarkkaavaisuutta, reaktiokykyä ja valppautta. (Vaikutus jo yhdellä kahvikupillisella tai 75mg kofeiinia)

    Siinäpä, eikun sitten kahvia keittelemään!






Ajankohtaista

Ota yhteyttä ja varaa itsellesi ilmainen alkutapaaminen!