Tervetuloa Fitiksen nettisivuille!


Fitiksen nettisivuilta löydät edulliset personal training palvelut tarpeidesi mukaan, blogin sekä joka viikko julkaistavan viikon faktan, joka liittyy jollain tapaa treenaamiseen, hyvinvointiin tai ravintoon. Fitiksen facebook –sivuilla sekä instagramissa jaan myös terveyteen liittyviä julkaisuja ja motivaatiovideoita, kuvia ja muuta kivaa, pysythän siis kuulolla myös somessa!

Perimmäinen tavoitteeni on personal trainerina saada asiakkaissani tuloksia aikaan ilon, rentouden ja positiivisuuden kautta niin, että asiakas itse oppii pitämään huolta terveydestään. Nyt on hyvä aika kääriä hihat ja alkaa paiskimaan hommia hyvinvoinnin ja terveyden eteen!

Otathan rohkeasti yhteyttä, mikäli kiinostuit tai jos haluat vaikkapa tarjouksen erikoistapaukseen räätälöidystä paketista.

"Jos uskot itseesi, olet valmis muutokseen ja hyviä asioita tapahtuu. Unelmoi isosti. Ei tekosyitä."





Blogissa asiaa ei-liikkujien 'salikammosta'


Käy lukemassa viimeisin blogiteksti, jos salille raahautuminen mietityttää johtuen esimerkiksi muodikkaiden treenivaatteiden puuttumisesta tai salileitteiden tuntememattomuudesta!



Varaa itsellesi ilmainen alkutapaaminen!


Varaa itsellesi maksuton alkutapaaminen lähettämällä sähköpostia tai soittamalla. Alkutapaamisessa juttelemme tavotteistasi ja mietimme yhdessä, mikä olisi sinulle paras ratkaisu tai palvelu.




Käy tutustumassa tarkemmin palveluihini 'Palvelut' otsikon alta sekä henkilökuvaan yläotsikon 'Yritys' alta, niin tiedät, millainen PT olisi sinua tulossa tsemppaamaan kohti muutosta!

Voit myös varata ilmaisen alkutapaamisen, jossa voimme pohtia sinulle sopivinta palvelua!



Kahvi on terveysjuoma!


Säännöllisesti juotuna kahvi edistää terveyttä terveyttä monin tavoin. Terveysvaikutukset ovat kahvin monipuolisesta, yli 2000 erilaisesta yhdisteestä koostuvan fytokemikaalivalikoiman ansiota. Kahvin fytokemikaalit voivat mm. vähentää näläntunnetta, tehostaa sokeriaineenvaihduntaa, suurentaa lepoenergiakulutusta sekä vähentää oksidatiivista stressiä, vähentää näläntunnetta, tehostaa sokeriaineenvaihduntaa ja suurentaa lepoenergiankulutusta.

Kahvikupillisen (1,5dl) kofeiinisisältö vaihtelee kahvin laadusta riippuen 100mg molemmin puolin. Kahvin (ja myös teen) terveysvaikutukset ovat suurimmaksi osaksi muiden yhdisteiden kuin kofeiinin ansiota. Lähes kaikki terveysvaikutukset on mahdollista saada myös kofeiinittomasta kahvista (ja teestä). Tutkimuksia kofeiinittomien laatujen terveysvaikutuksista on kuitenkin vain vähän, joten tavallisen kahvin ja kofeiinittoman kahvin vertailu on vielä hankalaa.

Terveyshyötyjä, jotka väestötasolla liittyvät säännölliseen kahvin juomiseen ovat mm.:

  • Pienentää syöpään sairastumisen riskiä

  • Pienentää tyypin 2 diabetekseen sairastumisen riskiä. (Riski on pienin kun kahvia juodaan 6 kuppia päivässä)

  • Vähentää kuolleisuutta. (Vaikutus havaittavissa jo 1-2 kupillisella per päivä, mutta vaikutus on selkein silloin, kun kahvin kulutus on > 2-4 kupillista per päivä.

  • Pienentää riskiä sairastua sydän- ja verisuonitauteihin. (Riski on pienin kun juodaan 3-5 kupillista/vrk)

  • Pienentää riskiä sairastua Parkinsonin tautiin. (Riski pienin kun juodaan 3 kupillista päivässä)

  • Pienentää mahdollisesti dementiaan ja Alzheimerin tautiin sairastumisen riskiä

  • Parantaa tarkkaavaisuutta, reaktiokykyä ja valppautta. (Vaikutus jo yhdellä kahvikupillisella tai 75mg kofeiinia)

    Siinäpä, eikun sitten kahvia keittelemään!






Ajankohtaista

Ota yhteyttä ja varaa itsellesi ilmainen alkutapaaminen!